Wouter Haaksema
do. 30 mei 2024 19:00
"Ik word beschadigd en als ik daar over spreken wil, word ik snel gestild.''
Op een plek vol schoonheid, veiligheid en nabijheid van God zit een jongen van vijftien. Zijn naam is Wouter. Daar, op die plek, wordt hij geconfronteerd door de conservatieve, christelijke barbiepop Christa. Zij maakt stekende en ingewikkelde opmerkingen over zijn homoseksualiteit.
Wouter is altijd stil geweest over de worsteling tussen zijn homoseksualiteit en zijn christen zijn, maar de stilte begint te voelen als een leugen. Hij besluit dat het tijd is voor openheid en zet zijn worsteling om in een theaterstuk. Via muziek, typetjes, rituelen, beweging en tekst neemt deze voorstelling het publiek mee in zijn worsteling. Maar vooral in de zoektocht naar de verbinding tussen deze twee werelden. Wouter hoopt dat de boodschap en het verhaal van de voorstelling gehoord gaan worden door zoveel mogelijk mensen.
In a place full of beauty, safety and nearness to God sits a fifteen-year-old boy. His name is Wouter. There, in that place, he is confronted by the conservative, Christian barbie doll Christa. She makes stinging and complicated comments about his homosexuality.
Wouter has always been quiet about the struggle between his homosexuality and being a Christian, but the silence begins to feel like a lie. He decides it is time for openness and turns his struggle into a play. Through music, characters, rituals, movement and text, this performance takes the audience through his struggle. But especially in the search for the connection between these two worlds. Wouter hopes that the performance's message and story will be heard by as many people as possible.
Credits
Luister voor meer informatie over de makers die op het Delft Fringe Festival 2024 staan naar onze podcast De Roze Hoed en volg ons op Instagram.
Wouter Haaksema
do. 30 mei 2024 21:00
"Ik word beschadigd en als ik daar over spreken wil, word ik snel gestild.''
Op een plek vol schoonheid, veiligheid en nabijheid van God zit een jongen van vijftien. Zijn naam is Wouter. Daar, op die plek, wordt hij geconfronteerd door de conservatieve, christelijke barbiepop Christa. Zij maakt stekende en ingewikkelde opmerkingen over zijn homoseksualiteit.
Wouter is altijd stil geweest over de worsteling tussen zijn homoseksualiteit en zijn christen zijn, maar de stilte begint te voelen als een leugen. Hij besluit dat het tijd is voor openheid en zet zijn worsteling om in een theaterstuk. Via muziek, typetjes, rituelen, beweging en tekst neemt deze voorstelling het publiek mee in zijn worsteling. Maar vooral in de zoektocht naar de verbinding tussen deze twee werelden. Wouter hoopt dat de boodschap en het verhaal van de voorstelling gehoord gaan worden door zoveel mogelijk mensen.
In a place full of beauty, safety and nearness to God sits a fifteen-year-old boy. His name is Wouter. There, in that place, he is confronted by the conservative, Christian barbie doll Christa. She makes stinging and complicated comments about his homosexuality.
Wouter has always been quiet about the struggle between his homosexuality and being a Christian, but the silence begins to feel like a lie. He decides it is time for openness and turns his struggle into a play. Through music, characters, rituals, movement and text, this performance takes the audience through his struggle. But especially in the search for the connection between these two worlds. Wouter hopes that the performance's message and story will be heard by as many people as possible.
Credits
Luister voor meer informatie over de makers die op het Delft Fringe Festival 2024 staan naar onze podcast De Roze Hoed en volg ons op Instagram.
Wouter Haaksema
vr. 31 mei 2024 19:00
"Ik word beschadigd en als ik daar over spreken wil, word ik snel gestild.''
Op een plek vol schoonheid, veiligheid en nabijheid van God zit een jongen van vijftien. Zijn naam is Wouter. Daar, op die plek, wordt hij geconfronteerd door de conservatieve, christelijke barbiepop Christa. Zij maakt stekende en ingewikkelde opmerkingen over zijn homoseksualiteit.
Wouter is altijd stil geweest over de worsteling tussen zijn homoseksualiteit en zijn christen zijn, maar de stilte begint te voelen als een leugen. Hij besluit dat het tijd is voor openheid en zet zijn worsteling om in een theaterstuk. Via muziek, typetjes, rituelen, beweging en tekst neemt deze voorstelling het publiek mee in zijn worsteling. Maar vooral in de zoektocht naar de verbinding tussen deze twee werelden. Wouter hoopt dat de boodschap en het verhaal van de voorstelling gehoord gaan worden door zoveel mogelijk mensen.
In a place full of beauty, safety and nearness to God sits a fifteen-year-old boy. His name is Wouter. There, in that place, he is confronted by the conservative, Christian barbie doll Christa. She makes stinging and complicated comments about his homosexuality.
Wouter has always been quiet about the struggle between his homosexuality and being a Christian, but the silence begins to feel like a lie. He decides it is time for openness and turns his struggle into a play. Through music, characters, rituals, movement and text, this performance takes the audience through his struggle. But especially in the search for the connection between these two worlds. Wouter hopes that the performance's message and story will be heard by as many people as possible.
Credits
Luister voor meer informatie over de makers die op het Delft Fringe Festival 2024 staan naar onze podcast De Roze Hoed en volg ons op Instagram.
Wouter Haaksema
vr. 31 mei 2024 21:00
"Ik word beschadigd en als ik daar over spreken wil, word ik snel gestild.''
Op een plek vol schoonheid, veiligheid en nabijheid van God zit een jongen van vijftien. Zijn naam is Wouter. Daar, op die plek, wordt hij geconfronteerd door de conservatieve, christelijke barbiepop Christa. Zij maakt stekende en ingewikkelde opmerkingen over zijn homoseksualiteit.
Wouter is altijd stil geweest over de worsteling tussen zijn homoseksualiteit en zijn christen zijn, maar de stilte begint te voelen als een leugen. Hij besluit dat het tijd is voor openheid en zet zijn worsteling om in een theaterstuk. Via muziek, typetjes, rituelen, beweging en tekst neemt deze voorstelling het publiek mee in zijn worsteling. Maar vooral in de zoektocht naar de verbinding tussen deze twee werelden. Wouter hoopt dat de boodschap en het verhaal van de voorstelling gehoord gaan worden door zoveel mogelijk mensen.
In a place full of beauty, safety and nearness to God sits a fifteen-year-old boy. His name is Wouter. There, in that place, he is confronted by the conservative, Christian barbie doll Christa. She makes stinging and complicated comments about his homosexuality.
Wouter has always been quiet about the struggle between his homosexuality and being a Christian, but the silence begins to feel like a lie. He decides it is time for openness and turns his struggle into a play. Through music, characters, rituals, movement and text, this performance takes the audience through his struggle. But especially in the search for the connection between these two worlds. Wouter hopes that the performance's message and story will be heard by as many people as possible.
Credits
Luister voor meer informatie over de makers die op het Delft Fringe Festival 2024 staan naar onze podcast De Roze Hoed en volg ons op Instagram.
Wouter Haaksema
vr. 07 juni 2024 20:00
"Ik word beschadigd en als ik daar over spreken wil, word ik snel gestild.''
Op een plek vol schoonheid, veiligheid en nabijheid van God zit een jongen van vijftien. Zijn naam is Wouter. Daar, op die plek, wordt hij geconfronteerd door de conservatieve, christelijke barbiepop Christa. Zij maakt stekende en ingewikkelde opmerkingen over zijn homoseksualiteit.
Wouter is altijd stil geweest over de worsteling tussen zijn homoseksualiteit en zijn christen zijn, maar de stilte begint te voelen als een leugen. Hij besluit dat het tijd is voor openheid en zet zijn worsteling om in een theaterstuk. Via muziek, typetjes, rituelen, beweging en tekst neemt deze voorstelling het publiek mee in zijn worsteling. Maar vooral in de zoektocht naar de verbinding tussen deze twee werelden. Wouter hoopt dat de boodschap en het verhaal van de voorstelling gehoord gaan worden door zoveel mogelijk mensen.
In a place full of beauty, safety and nearness to God sits a fifteen-year-old boy. His name is Wouter. There, in that place, he is confronted by the conservative, Christian barbie doll Christa. She makes stinging and complicated comments about his homosexuality.
Wouter has always been quiet about the struggle between his homosexuality and being a Christian, but the silence begins to feel like a lie. He decides it is time for openness and turns his struggle into a play. Through music, characters, rituals, movement and text, this performance takes the audience through his struggle. But especially in the search for the connection between these two worlds. Wouter hopes that the performance's message and story will be heard by as many people as possible.
Credits
Luister voor meer informatie over de makers die op het Delft Fringe Festival 2024 staan naar onze podcast De Roze Hoed en volg ons op Instagram.
Wouter Haaksema
vr. 07 juni 2024 22:00
"Ik word beschadigd en als ik daar over spreken wil, word ik snel gestild.''
Op een plek vol schoonheid, veiligheid en nabijheid van God zit een jongen van vijftien. Zijn naam is Wouter. Daar, op die plek, wordt hij geconfronteerd door de conservatieve, christelijke barbiepop Christa. Zij maakt stekende en ingewikkelde opmerkingen over zijn homoseksualiteit.
Wouter is altijd stil geweest over de worsteling tussen zijn homoseksualiteit en zijn christen zijn, maar de stilte begint te voelen als een leugen. Hij besluit dat het tijd is voor openheid en zet zijn worsteling om in een theaterstuk. Via muziek, typetjes, rituelen, beweging en tekst neemt deze voorstelling het publiek mee in zijn worsteling. Maar vooral in de zoektocht naar de verbinding tussen deze twee werelden. Wouter hoopt dat de boodschap en het verhaal van de voorstelling gehoord gaan worden door zoveel mogelijk mensen.
In a place full of beauty, safety and nearness to God sits a fifteen-year-old boy. His name is Wouter. There, in that place, he is confronted by the conservative, Christian barbie doll Christa. She makes stinging and complicated comments about his homosexuality.
Wouter has always been quiet about the struggle between his homosexuality and being a Christian, but the silence begins to feel like a lie. He decides it is time for openness and turns his struggle into a play. Through music, characters, rituals, movement and text, this performance takes the audience through his struggle. But especially in the search for the connection between these two worlds. Wouter hopes that the performance's message and story will be heard by as many people as possible.
Credits
Luister voor meer informatie over de makers die op het Delft Fringe Festival 2024 staan naar onze podcast De Roze Hoed en volg ons op Instagram.
Wouter Haaksema
za. 08 juni 2024 20:00
"Ik word beschadigd en als ik daar over spreken wil, word ik snel gestild.''
Op een plek vol schoonheid, veiligheid en nabijheid van God zit een jongen van vijftien. Zijn naam is Wouter. Daar, op die plek, wordt hij geconfronteerd door de conservatieve, christelijke barbiepop Christa. Zij maakt stekende en ingewikkelde opmerkingen over zijn homoseksualiteit.
Wouter is altijd stil geweest over de worsteling tussen zijn homoseksualiteit en zijn christen zijn, maar de stilte begint te voelen als een leugen. Hij besluit dat het tijd is voor openheid en zet zijn worsteling om in een theaterstuk. Via muziek, typetjes, rituelen, beweging en tekst neemt deze voorstelling het publiek mee in zijn worsteling. Maar vooral in de zoektocht naar de verbinding tussen deze twee werelden. Wouter hoopt dat de boodschap en het verhaal van de voorstelling gehoord gaan worden door zoveel mogelijk mensen.
In a place full of beauty, safety and nearness to God sits a fifteen-year-old boy. His name is Wouter. There, in that place, he is confronted by the conservative, Christian barbie doll Christa. She makes stinging and complicated comments about his homosexuality.
Wouter has always been quiet about the struggle between his homosexuality and being a Christian, but the silence begins to feel like a lie. He decides it is time for openness and turns his struggle into a play. Through music, characters, rituals, movement and text, this performance takes the audience through his struggle. But especially in the search for the connection between these two worlds. Wouter hopes that the performance's message and story will be heard by as many people as possible.
Credits
Luister voor meer informatie over de makers die op het Delft Fringe Festival 2024 staan naar onze podcast De Roze Hoed en volg ons op Instagram.
Wouter Haaksema
za. 08 juni 2024 22:00
"Ik word beschadigd en als ik daar over spreken wil, word ik snel gestild.''
Op een plek vol schoonheid, veiligheid en nabijheid van God zit een jongen van vijftien. Zijn naam is Wouter. Daar, op die plek, wordt hij geconfronteerd door de conservatieve, christelijke barbiepop Christa. Zij maakt stekende en ingewikkelde opmerkingen over zijn homoseksualiteit.
Wouter is altijd stil geweest over de worsteling tussen zijn homoseksualiteit en zijn christen zijn, maar de stilte begint te voelen als een leugen. Hij besluit dat het tijd is voor openheid en zet zijn worsteling om in een theaterstuk. Via muziek, typetjes, rituelen, beweging en tekst neemt deze voorstelling het publiek mee in zijn worsteling. Maar vooral in de zoektocht naar de verbinding tussen deze twee werelden. Wouter hoopt dat de boodschap en het verhaal van de voorstelling gehoord gaan worden door zoveel mogelijk mensen.
In a place full of beauty, safety and nearness to God sits a fifteen-year-old boy. His name is Wouter. There, in that place, he is confronted by the conservative, Christian barbie doll Christa. She makes stinging and complicated comments about his homosexuality.
Wouter has always been quiet about the struggle between his homosexuality and being a Christian, but the silence begins to feel like a lie. He decides it is time for openness and turns his struggle into a play. Through music, characters, rituals, movement and text, this performance takes the audience through his struggle. But especially in the search for the connection between these two worlds. Wouter hopes that the performance's message and story will be heard by as many people as possible.
Credits
Luister voor meer informatie over de makers die op het Delft Fringe Festival 2024 staan naar onze podcast De Roze Hoed en volg ons op Instagram.