Prima Donna's .

Leuk Geprobeerd!

Alle uitvoeringen van

Prima Donna's .

Prima Donna's

Leuk Geprobeerd! .

vr. 03 juni 2022 19:30

Waarom moeten altijd de sopraan en de tenor samen eindigen? Waarom niet gewoon de bariton en de tenor? Waarom worden vrouwen vaak weggezet als hysterische, emotionele lustobjecten en mannen als nare testosteronbommen? Traditionele rolverdelingen zijn niet meer van deze tijd. Een man zou niet moeten hoeven leunen op stereotiep mannelijk gedrag en vrouwen vanzelfsprekend beschouwen. Een vrouw heeft geen ridder nodig of een prins op het witte paard. En een man misschien een keer wel. Er mag ruimte zijn voor meer dan alleen heteroseksualiteit. Prima Donna’s gaat met deze voorstelling alles behalve binnen de hokjes kleuren.

De Prima Donna’s staan voor de derde keer op het Delft Fringe Festival met ook nu weer een nieuwe voorstelling. Kom dat zien!

Over Prima Donna’s
Wij zijn Sanne Vleugels en Sam Eggenhuizen, twee eigenwijze operazangers die als doel hebben om opera toegankelijk te maken voor een breed publiek. Humor is daarbij onze grootste troef. Daarnaast vinden we het belangrijk ons publiek actief te betrekken in onze voorstelling door de vierde wand voortdurend te doorbreken. Karakteristiek voor onze stijl is de eeuwenoude klassieke muziek combineren met fysiek spel, moderne interpretaties en hedendaagse referenties. Wij houden ervan om ons publiek te verrassen, soms op het verkeerde been te zetten, te ontroeren en boven alles een mooi verhaal te vertellen met de muziek als leidraad. In dezelfde voorstelling kunt u zich afvragen of u terecht bent gekomen bij een cabaretvoorstelling of een heuse opera.

Podcast
Luister ook naar aflevering 2 van de Delft Fringe Festival podcast De Roze Hoed. Hierin zijn de Prima Donna's te gast en vertellen zij over hun voorstelling en makerschap.

Prima Donna's

Leuk Geprobeerd! .

vr. 03 juni 2022 21:30

Waarom moeten altijd de sopraan en de tenor samen eindigen? Waarom niet gewoon de bariton en de tenor? Waarom worden vrouwen vaak weggezet als hysterische, emotionele lustobjecten en mannen als nare testosteronbommen? Traditionele rolverdelingen zijn niet meer van deze tijd. Een man zou niet moeten hoeven leunen op stereotiep mannelijk gedrag en vrouwen vanzelfsprekend beschouwen. Een vrouw heeft geen ridder nodig of een prins op het witte paard. En een man misschien een keer wel. Er mag ruimte zijn voor meer dan alleen heteroseksualiteit. Prima Donna’s gaat met deze voorstelling alles behalve binnen de hokjes kleuren.

De Prima Donna’s staan voor de derde keer op het Delft Fringe Festival met ook nu weer een nieuwe voorstelling. Kom dat zien!

Over Prima Donna’s
Wij zijn Sanne Vleugels en Sam Eggenhuizen, twee eigenwijze operazangers die als doel hebben om opera toegankelijk te maken voor een breed publiek. Humor is daarbij onze grootste troef. Daarnaast vinden we het belangrijk ons publiek actief te betrekken in onze voorstelling door de vierde wand voortdurend te doorbreken. Karakteristiek voor onze stijl is de eeuwenoude klassieke muziek combineren met fysiek spel, moderne interpretaties en hedendaagse referenties. Wij houden ervan om ons publiek te verrassen, soms op het verkeerde been te zetten, te ontroeren en boven alles een mooi verhaal te vertellen met de muziek als leidraad. In dezelfde voorstelling kunt u zich afvragen of u terecht bent gekomen bij een cabaretvoorstelling of een heuse opera.

Podcast
Luister ook naar aflevering 2 van de Delft Fringe Festival podcast De Roze Hoed. Hierin zijn de Prima Donna's te gast en vertellen zij over hun voorstelling en makerschap.

Prima Donna's

Leuk Geprobeerd! .

za. 04 juni 2022 13:30

Waarom moeten altijd de sopraan en de tenor samen eindigen? Waarom niet gewoon de bariton en de tenor? Waarom worden vrouwen vaak weggezet als hysterische, emotionele lustobjecten en mannen als nare testosteronbommen? Traditionele rolverdelingen zijn niet meer van deze tijd. Een man zou niet moeten hoeven leunen op stereotiep mannelijk gedrag en vrouwen vanzelfsprekend beschouwen. Een vrouw heeft geen ridder nodig of een prins op het witte paard. En een man misschien een keer wel. Er mag ruimte zijn voor meer dan alleen heteroseksualiteit. Prima Donna’s gaat met deze voorstelling alles behalve binnen de hokjes kleuren.

De Prima Donna’s staan voor de derde keer op het Delft Fringe Festival met ook nu weer een nieuwe voorstelling. Kom dat zien!

Over Prima Donna’s
Wij zijn Sanne Vleugels en Sam Eggenhuizen, twee eigenwijze operazangers die als doel hebben om opera toegankelijk te maken voor een breed publiek. Humor is daarbij onze grootste troef. Daarnaast vinden we het belangrijk ons publiek actief te betrekken in onze voorstelling door de vierde wand voortdurend te doorbreken. Karakteristiek voor onze stijl is de eeuwenoude klassieke muziek combineren met fysiek spel, moderne interpretaties en hedendaagse referenties. Wij houden ervan om ons publiek te verrassen, soms op het verkeerde been te zetten, te ontroeren en boven alles een mooi verhaal te vertellen met de muziek als leidraad. In dezelfde voorstelling kunt u zich afvragen of u terecht bent gekomen bij een cabaretvoorstelling of een heuse opera.

Podcast
Luister ook naar aflevering 2 van de Delft Fringe Festival podcast De Roze Hoed. Hierin zijn de Prima Donna's te gast en vertellen zij over hun voorstelling en makerschap.

Prima Donna's

Leuk Geprobeerd! .

za. 04 juni 2022 15:30

Waarom moeten altijd de sopraan en de tenor samen eindigen? Waarom niet gewoon de bariton en de tenor? Waarom worden vrouwen vaak weggezet als hysterische, emotionele lustobjecten en mannen als nare testosteronbommen? Traditionele rolverdelingen zijn niet meer van deze tijd. Een man zou niet moeten hoeven leunen op stereotiep mannelijk gedrag en vrouwen vanzelfsprekend beschouwen. Een vrouw heeft geen ridder nodig of een prins op het witte paard. En een man misschien een keer wel. Er mag ruimte zijn voor meer dan alleen heteroseksualiteit. Prima Donna’s gaat met deze voorstelling alles behalve binnen de hokjes kleuren.

De Prima Donna’s staan voor de derde keer op het Delft Fringe Festival met ook nu weer een nieuwe voorstelling. Kom dat zien!

Over Prima Donna’s
Wij zijn Sanne Vleugels en Sam Eggenhuizen, twee eigenwijze operazangers die als doel hebben om opera toegankelijk te maken voor een breed publiek. Humor is daarbij onze grootste troef. Daarnaast vinden we het belangrijk ons publiek actief te betrekken in onze voorstelling door de vierde wand voortdurend te doorbreken. Karakteristiek voor onze stijl is de eeuwenoude klassieke muziek combineren met fysiek spel, moderne interpretaties en hedendaagse referenties. Wij houden ervan om ons publiek te verrassen, soms op het verkeerde been te zetten, te ontroeren en boven alles een mooi verhaal te vertellen met de muziek als leidraad. In dezelfde voorstelling kunt u zich afvragen of u terecht bent gekomen bij een cabaretvoorstelling of een heuse opera.

Podcast
Luister ook naar aflevering 2 van de Delft Fringe Festival podcast De Roze Hoed. Hierin zijn de Prima Donna's te gast en vertellen zij over hun voorstelling en makerschap.

Prima Donna's

Leuk Geprobeerd! .

za. 04 juni 2022 19:30

Waarom moeten altijd de sopraan en de tenor samen eindigen? Waarom niet gewoon de bariton en de tenor? Waarom worden vrouwen vaak weggezet als hysterische, emotionele lustobjecten en mannen als nare testosteronbommen? Traditionele rolverdelingen zijn niet meer van deze tijd. Een man zou niet moeten hoeven leunen op stereotiep mannelijk gedrag en vrouwen vanzelfsprekend beschouwen. Een vrouw heeft geen ridder nodig of een prins op het witte paard. En een man misschien een keer wel. Er mag ruimte zijn voor meer dan alleen heteroseksualiteit. Prima Donna’s gaat met deze voorstelling alles behalve binnen de hokjes kleuren.

De Prima Donna’s staan voor de derde keer op het Delft Fringe Festival met ook nu weer een nieuwe voorstelling. Kom dat zien!

Over Prima Donna’s
Wij zijn Sanne Vleugels en Sam Eggenhuizen, twee eigenwijze operazangers die als doel hebben om opera toegankelijk te maken voor een breed publiek. Humor is daarbij onze grootste troef. Daarnaast vinden we het belangrijk ons publiek actief te betrekken in onze voorstelling door de vierde wand voortdurend te doorbreken. Karakteristiek voor onze stijl is de eeuwenoude klassieke muziek combineren met fysiek spel, moderne interpretaties en hedendaagse referenties. Wij houden ervan om ons publiek te verrassen, soms op het verkeerde been te zetten, te ontroeren en boven alles een mooi verhaal te vertellen met de muziek als leidraad. In dezelfde voorstelling kunt u zich afvragen of u terecht bent gekomen bij een cabaretvoorstelling of een heuse opera.

Podcast
Luister ook naar aflevering 2 van de Delft Fringe Festival podcast De Roze Hoed. Hierin zijn de Prima Donna's te gast en vertellen zij over hun voorstelling en makerschap.

Prima Donna's

Leuk Geprobeerd! .

za. 04 juni 2022 21:30

Waarom moeten altijd de sopraan en de tenor samen eindigen? Waarom niet gewoon de bariton en de tenor? Waarom worden vrouwen vaak weggezet als hysterische, emotionele lustobjecten en mannen als nare testosteronbommen? Traditionele rolverdelingen zijn niet meer van deze tijd. Een man zou niet moeten hoeven leunen op stereotiep mannelijk gedrag en vrouwen vanzelfsprekend beschouwen. Een vrouw heeft geen ridder nodig of een prins op het witte paard. En een man misschien een keer wel. Er mag ruimte zijn voor meer dan alleen heteroseksualiteit. Prima Donna’s gaat met deze voorstelling alles behalve binnen de hokjes kleuren.

De Prima Donna’s staan voor de derde keer op het Delft Fringe Festival met ook nu weer een nieuwe voorstelling. Kom dat zien!

Over Prima Donna’s
Wij zijn Sanne Vleugels en Sam Eggenhuizen, twee eigenwijze operazangers die als doel hebben om opera toegankelijk te maken voor een breed publiek. Humor is daarbij onze grootste troef. Daarnaast vinden we het belangrijk ons publiek actief te betrekken in onze voorstelling door de vierde wand voortdurend te doorbreken. Karakteristiek voor onze stijl is de eeuwenoude klassieke muziek combineren met fysiek spel, moderne interpretaties en hedendaagse referenties. Wij houden ervan om ons publiek te verrassen, soms op het verkeerde been te zetten, te ontroeren en boven alles een mooi verhaal te vertellen met de muziek als leidraad. In dezelfde voorstelling kunt u zich afvragen of u terecht bent gekomen bij een cabaretvoorstelling of een heuse opera.

Podcast
Luister ook naar aflevering 2 van de Delft Fringe Festival podcast De Roze Hoed. Hierin zijn de Prima Donna's te gast en vertellen zij over hun voorstelling en makerschap.

Prima Donna's

Leuk Geprobeerd! .

zo. 05 juni 2022 13:30

Waarom moeten altijd de sopraan en de tenor samen eindigen? Waarom niet gewoon de bariton en de tenor? Waarom worden vrouwen vaak weggezet als hysterische, emotionele lustobjecten en mannen als nare testosteronbommen? Traditionele rolverdelingen zijn niet meer van deze tijd. Een man zou niet moeten hoeven leunen op stereotiep mannelijk gedrag en vrouwen vanzelfsprekend beschouwen. Een vrouw heeft geen ridder nodig of een prins op het witte paard. En een man misschien een keer wel. Er mag ruimte zijn voor meer dan alleen heteroseksualiteit. Prima Donna’s gaat met deze voorstelling alles behalve binnen de hokjes kleuren.

De Prima Donna’s staan voor de derde keer op het Delft Fringe Festival met ook nu weer een nieuwe voorstelling. Kom dat zien!

Over Prima Donna’s
Wij zijn Sanne Vleugels en Sam Eggenhuizen, twee eigenwijze operazangers die als doel hebben om opera toegankelijk te maken voor een breed publiek. Humor is daarbij onze grootste troef. Daarnaast vinden we het belangrijk ons publiek actief te betrekken in onze voorstelling door de vierde wand voortdurend te doorbreken. Karakteristiek voor onze stijl is de eeuwenoude klassieke muziek combineren met fysiek spel, moderne interpretaties en hedendaagse referenties. Wij houden ervan om ons publiek te verrassen, soms op het verkeerde been te zetten, te ontroeren en boven alles een mooi verhaal te vertellen met de muziek als leidraad. In dezelfde voorstelling kunt u zich afvragen of u terecht bent gekomen bij een cabaretvoorstelling of een heuse opera.

Podcast
Luister ook naar aflevering 2 van de Delft Fringe Festival podcast De Roze Hoed. Hierin zijn de Prima Donna's te gast en vertellen zij over hun voorstelling en makerschap.

Prima Donna's

Leuk Geprobeerd! .

zo. 05 juni 2022 15:30

Waarom moeten altijd de sopraan en de tenor samen eindigen? Waarom niet gewoon de bariton en de tenor? Waarom worden vrouwen vaak weggezet als hysterische, emotionele lustobjecten en mannen als nare testosteronbommen? Traditionele rolverdelingen zijn niet meer van deze tijd. Een man zou niet moeten hoeven leunen op stereotiep mannelijk gedrag en vrouwen vanzelfsprekend beschouwen. Een vrouw heeft geen ridder nodig of een prins op het witte paard. En een man misschien een keer wel. Er mag ruimte zijn voor meer dan alleen heteroseksualiteit. Prima Donna’s gaat met deze voorstelling alles behalve binnen de hokjes kleuren.

De Prima Donna’s staan voor de derde keer op het Delft Fringe Festival met ook nu weer een nieuwe voorstelling. Kom dat zien!

Over Prima Donna’s
Wij zijn Sanne Vleugels en Sam Eggenhuizen, twee eigenwijze operazangers die als doel hebben om opera toegankelijk te maken voor een breed publiek. Humor is daarbij onze grootste troef. Daarnaast vinden we het belangrijk ons publiek actief te betrekken in onze voorstelling door de vierde wand voortdurend te doorbreken. Karakteristiek voor onze stijl is de eeuwenoude klassieke muziek combineren met fysiek spel, moderne interpretaties en hedendaagse referenties. Wij houden ervan om ons publiek te verrassen, soms op het verkeerde been te zetten, te ontroeren en boven alles een mooi verhaal te vertellen met de muziek als leidraad. In dezelfde voorstelling kunt u zich afvragen of u terecht bent gekomen bij een cabaretvoorstelling of een heuse opera.

Podcast
Luister ook naar aflevering 2 van de Delft Fringe Festival podcast De Roze Hoed. Hierin zijn de Prima Donna's te gast en vertellen zij over hun voorstelling en makerschap.

Prima Donna's

Leuk Geprobeerd! .

vr. 10 juni 2022 20:30

Waarom moeten altijd de sopraan en de tenor samen eindigen? Waarom niet gewoon de bariton en de tenor? Waarom worden vrouwen vaak weggezet als hysterische, emotionele lustobjecten en mannen als nare testosteronbommen? Traditionele rolverdelingen zijn niet meer van deze tijd. Een man zou niet moeten hoeven leunen op stereotiep mannelijk gedrag en vrouwen vanzelfsprekend beschouwen. Een vrouw heeft geen ridder nodig of een prins op het witte paard. En een man misschien een keer wel. Er mag ruimte zijn voor meer dan alleen heteroseksualiteit. Prima Donna’s gaat met deze voorstelling alles behalve binnen de hokjes kleuren.

De Prima Donna’s staan voor de derde keer op het Delft Fringe Festival met ook nu weer een nieuwe voorstelling. Kom dat zien!

Over Prima Donna’s
Wij zijn Sanne Vleugels en Sam Eggenhuizen, twee eigenwijze operazangers die als doel hebben om opera toegankelijk te maken voor een breed publiek. Humor is daarbij onze grootste troef. Daarnaast vinden we het belangrijk ons publiek actief te betrekken in onze voorstelling door de vierde wand voortdurend te doorbreken. Karakteristiek voor onze stijl is de eeuwenoude klassieke muziek combineren met fysiek spel, moderne interpretaties en hedendaagse referenties. Wij houden ervan om ons publiek te verrassen, soms op het verkeerde been te zetten, te ontroeren en boven alles een mooi verhaal te vertellen met de muziek als leidraad. In dezelfde voorstelling kunt u zich afvragen of u terecht bent gekomen bij een cabaretvoorstelling of een heuse opera.

Podcast
Luister ook naar aflevering 2 van de Delft Fringe Festival podcast De Roze Hoed. Hierin zijn de Prima Donna's te gast en vertellen zij over hun voorstelling en makerschap.

Prima Donna's

Leuk Geprobeerd! .

vr. 10 juni 2022 22:30

Waarom moeten altijd de sopraan en de tenor samen eindigen? Waarom niet gewoon de bariton en de tenor? Waarom worden vrouwen vaak weggezet als hysterische, emotionele lustobjecten en mannen als nare testosteronbommen? Traditionele rolverdelingen zijn niet meer van deze tijd. Een man zou niet moeten hoeven leunen op stereotiep mannelijk gedrag en vrouwen vanzelfsprekend beschouwen. Een vrouw heeft geen ridder nodig of een prins op het witte paard. En een man misschien een keer wel. Er mag ruimte zijn voor meer dan alleen heteroseksualiteit. Prima Donna’s gaat met deze voorstelling alles behalve binnen de hokjes kleuren.

De Prima Donna’s staan voor de derde keer op het Delft Fringe Festival met ook nu weer een nieuwe voorstelling. Kom dat zien!

Over Prima Donna’s
Wij zijn Sanne Vleugels en Sam Eggenhuizen, twee eigenwijze operazangers die als doel hebben om opera toegankelijk te maken voor een breed publiek. Humor is daarbij onze grootste troef. Daarnaast vinden we het belangrijk ons publiek actief te betrekken in onze voorstelling door de vierde wand voortdurend te doorbreken. Karakteristiek voor onze stijl is de eeuwenoude klassieke muziek combineren met fysiek spel, moderne interpretaties en hedendaagse referenties. Wij houden ervan om ons publiek te verrassen, soms op het verkeerde been te zetten, te ontroeren en boven alles een mooi verhaal te vertellen met de muziek als leidraad. In dezelfde voorstelling kunt u zich afvragen of u terecht bent gekomen bij een cabaretvoorstelling of een heuse opera.

Podcast
Luister ook naar aflevering 2 van de Delft Fringe Festival podcast De Roze Hoed. Hierin zijn de Prima Donna's te gast en vertellen zij over hun voorstelling en makerschap.

Prima Donna's

Leuk Geprobeerd! .

za. 11 juni 2022 19:30

Waarom moeten altijd de sopraan en de tenor samen eindigen? Waarom niet gewoon de bariton en de tenor? Waarom worden vrouwen vaak weggezet als hysterische, emotionele lustobjecten en mannen als nare testosteronbommen? Traditionele rolverdelingen zijn niet meer van deze tijd. Een man zou niet moeten hoeven leunen op stereotiep mannelijk gedrag en vrouwen vanzelfsprekend beschouwen. Een vrouw heeft geen ridder nodig of een prins op het witte paard. En een man misschien een keer wel. Er mag ruimte zijn voor meer dan alleen heteroseksualiteit. Prima Donna’s gaat met deze voorstelling alles behalve binnen de hokjes kleuren.

De Prima Donna’s staan voor de derde keer op het Delft Fringe Festival met ook nu weer een nieuwe voorstelling. Kom dat zien!

Over Prima Donna’s
Wij zijn Sanne Vleugels en Sam Eggenhuizen, twee eigenwijze operazangers die als doel hebben om opera toegankelijk te maken voor een breed publiek. Humor is daarbij onze grootste troef. Daarnaast vinden we het belangrijk ons publiek actief te betrekken in onze voorstelling door de vierde wand voortdurend te doorbreken. Karakteristiek voor onze stijl is de eeuwenoude klassieke muziek combineren met fysiek spel, moderne interpretaties en hedendaagse referenties. Wij houden ervan om ons publiek te verrassen, soms op het verkeerde been te zetten, te ontroeren en boven alles een mooi verhaal te vertellen met de muziek als leidraad. In dezelfde voorstelling kunt u zich afvragen of u terecht bent gekomen bij een cabaretvoorstelling of een heuse opera.

Podcast
Luister ook naar aflevering 2 van de Delft Fringe Festival podcast De Roze Hoed. Hierin zijn de Prima Donna's te gast en vertellen zij over hun voorstelling en makerschap.

Prima Donna's

Leuk Geprobeerd! .

za. 11 juni 2022 21:30

Waarom moeten altijd de sopraan en de tenor samen eindigen? Waarom niet gewoon de bariton en de tenor? Waarom worden vrouwen vaak weggezet als hysterische, emotionele lustobjecten en mannen als nare testosteronbommen? Traditionele rolverdelingen zijn niet meer van deze tijd. Een man zou niet moeten hoeven leunen op stereotiep mannelijk gedrag en vrouwen vanzelfsprekend beschouwen. Een vrouw heeft geen ridder nodig of een prins op het witte paard. En een man misschien een keer wel. Er mag ruimte zijn voor meer dan alleen heteroseksualiteit. Prima Donna’s gaat met deze voorstelling alles behalve binnen de hokjes kleuren.

De Prima Donna’s staan voor de derde keer op het Delft Fringe Festival met ook nu weer een nieuwe voorstelling. Kom dat zien!

Over Prima Donna’s
Wij zijn Sanne Vleugels en Sam Eggenhuizen, twee eigenwijze operazangers die als doel hebben om opera toegankelijk te maken voor een breed publiek. Humor is daarbij onze grootste troef. Daarnaast vinden we het belangrijk ons publiek actief te betrekken in onze voorstelling door de vierde wand voortdurend te doorbreken. Karakteristiek voor onze stijl is de eeuwenoude klassieke muziek combineren met fysiek spel, moderne interpretaties en hedendaagse referenties. Wij houden ervan om ons publiek te verrassen, soms op het verkeerde been te zetten, te ontroeren en boven alles een mooi verhaal te vertellen met de muziek als leidraad. In dezelfde voorstelling kunt u zich afvragen of u terecht bent gekomen bij een cabaretvoorstelling of een heuse opera.

Podcast
Luister ook naar aflevering 2 van de Delft Fringe Festival podcast De Roze Hoed. Hierin zijn de Prima Donna's te gast en vertellen zij over hun voorstelling en makerschap.

Met dank aan

Subsidiënten en begunstigers