Kaartverkoop
Koop nu je tickets!
Festival
27 mei - 8 juni
Kellogg’s Cornflakes als anti-masturbatiecampagne? In Cornflakes, No Pornflakes duikt Collectief Teder (Clé Delphi & Isa Zwart) in de geschiedenis van dit ontbijticoon en doorbreekt taboes rond seksualiteit met zang, humor en kwetsbare verhalen. Van roddels op het schoolplein tot ondeugende chatgesprekken in Habbo Hotel – seksuele ideeën ontstaan overal.
De voorstelling is een reflectie op de impact van seksuele taboes, en onderzoekt hoe deze doorwerken in de maatschappij. Met meerstemmige zang, elektronische klanken en een flinke dosis humor delen Isa en Clé hun persoonlijke verhalen en dagen het publiek uit tot reflectie, ontroering en een lach. Cornflakes, No Pornflakes laat je niet alleen anders naar Kellogg’s kijken, maar ook naar je eigen ideeën over seksualiteit. Na deze voorstelling zal je ontbijt nooit meer hetzelfde smaken!
Biografie
Collectief Teder is het feministische muziektheatercollectief van Clé Delphi en Isa Zwart. Ze ontmoetten elkaar op de opleiding ArtEZ Muziektheater in Arnhem en ontdekten al snel een gedeelde frustratie: hoe hardnekkig het patriarchaat doorwerkt in onze samenleving. Sinds 2022 vormen ze een muzikaal en dynamisch duo. Hun voorstellingen balanceren tussen vermaak, ontroering en scherpe reflectie.
Ze verweven persoonlijke verhalen met confronterende (misogyne) feiten, gebracht in een muzikaal palet van meerstemmige zang, elektronische klanken en akoestische muziek. Denk aan een vleugje cabaret, een snufje pijnlijke realiteit en een flinke dosis tederheid. Ze hebben drie voorstellingen op hun naam staan: De Heksenhamer (gepresenteerd op het Café Theater Festival), NASA, 100 tampons & bloedende schaamte (in samenwerking met Winterkaravaan), en Cornflakes, No Pornflakes. Clé en Isa touren door Nederland en zijn al op festivals als Karavaan, Hoogte80 Festival en het Wuzhen Theatre Festival in China te zien geweest.
Credits
* Geschreven en uitgevoerd door Clé Delphi en Isa Zwart
* Muziek en zang: Clé Delphi & Isa Zwart
*De Bubbels van Babel *is een voorstelling vol knappende zeepbellen, borrelend onbegrip en bruisend gezang. Mezzosopraan Jasperina Verheij verkent de aantrekkingskracht van bubbels door een unieke combinatie van solo-zang, hedendaagse muziek en dans. Durf jij uit je bubbel te stappen?
‘…en laten we hun spraak verwarren zodat ze elkaar niet langer kunnen verstaan.’
Zo werd gesproken in de mythe over de toren van Babel. En zo lijkt het anno 2024 nog steeds: we spreken langs elkaar heen, begrijpen elkaar vaak niet écht, en lezen steeds vaker over de ‘verbubbeling’ van onze samenleving. De Bubbels van Babel is een voorstelling vol Babylonische spraakverwarringen. Wat gebeurt er als je onder water duikt en alleen nog je eigen bubbel ziet? En wat gebeurt er als die bubbel barst? Zijn we eigenlijk wel in staat om onze bubbel te verlaten?
De voorstelling brengt bestaande composities van onder andere Georges Aperghis en Mauricio Kagel, naast nieuwe werken van Robin Fiedler en Anat Spiegel, speciaal voor deze voorstelling gecomponeerd. In dit werk blijft muziek en beweging met elkaar in gesprek.
Biografie
Jasperina Verheij is mezzosopraan en een veelzijdig, expressief musicus. Met een combinatie van vele interesses en studies in muziek, dans en wetenschap haalt ze haar inspiratie overal vandaan. Ze ontwikkelt zich momenteel ook als (theater)maker met een grote liefde voor interdisciplinariteit. Jasperina studeert voor haar master klassieke zang aan het Koninklijk Conservatorium. Ze behaalde haar Bachelor zang met onderscheiding voor artisticiteit en veelzijdigheid, en haar Bachelor blokfluit. Tevens behaalde ze een Bachelor in Life Science & Technology aan de universiteiten van Leiden en Delft. Nu studeert ze voor de Master 'Health and Digital Transformation' aan de Universiteit van Maastricht.
Credits
* Makers: Jasperina Verheij (mezzosopraan),
* Componisten: Georges Aperghi, Mauricio Kagel, Robin Fiedler, Anat Spiegel
Kellogg’s Cornflakes als anti-masturbatiecampagne? In Cornflakes, No Pornflakes duikt Collectief Teder (Clé Delphi & Isa Zwart) in de geschiedenis van dit ontbijticoon en doorbreekt taboes rond seksualiteit met zang, humor en kwetsbare verhalen. Van roddels op het schoolplein tot ondeugende chatgesprekken in Habbo Hotel – seksuele ideeën ontstaan overal.
De voorstelling is een reflectie op de impact van seksuele taboes, en onderzoekt hoe deze doorwerken in de maatschappij. Met meerstemmige zang, elektronische klanken en een flinke dosis humor delen Isa en Clé hun persoonlijke verhalen en dagen het publiek uit tot reflectie, ontroering en een lach. Cornflakes, No Pornflakes laat je niet alleen anders naar Kellogg’s kijken, maar ook naar je eigen ideeën over seksualiteit. Na deze voorstelling zal je ontbijt nooit meer hetzelfde smaken!
Biografie
Collectief Teder is het feministische muziektheatercollectief van Clé Delphi en Isa Zwart. Ze ontmoetten elkaar op de opleiding ArtEZ Muziektheater in Arnhem en ontdekten al snel een gedeelde frustratie: hoe hardnekkig het patriarchaat doorwerkt in onze samenleving. Sinds 2022 vormen ze een muzikaal en dynamisch duo. Hun voorstellingen balanceren tussen vermaak, ontroering en scherpe reflectie.
Ze verweven persoonlijke verhalen met confronterende (misogyne) feiten, gebracht in een muzikaal palet van meerstemmige zang, elektronische klanken en akoestische muziek. Denk aan een vleugje cabaret, een snufje pijnlijke realiteit en een flinke dosis tederheid. Ze hebben drie voorstellingen op hun naam staan: De Heksenhamer (gepresenteerd op het Café Theater Festival), NASA, 100 tampons & bloedende schaamte (in samenwerking met Winterkaravaan), en Cornflakes, No Pornflakes. Clé en Isa touren door Nederland en zijn al op festivals als Karavaan, Hoogte80 Festival en het Wuzhen Theatre Festival in China te zien geweest.
Credits
* Geschreven en uitgevoerd door Clé Delphi en Isa Zwart
* Muziek en zang: Clé Delphi & Isa Zwart
*De Bubbels van Babel *is een voorstelling vol knappende zeepbellen, borrelend onbegrip en bruisend gezang. Mezzosopraan Jasperina Verheij verkent de aantrekkingskracht van bubbels door een unieke combinatie van solo-zang, hedendaagse muziek en dans. Durf jij uit je bubbel te stappen?
‘…en laten we hun spraak verwarren zodat ze elkaar niet langer kunnen verstaan.’
Zo werd gesproken in de mythe over de toren van Babel. En zo lijkt het anno 2024 nog steeds: we spreken langs elkaar heen, begrijpen elkaar vaak niet écht, en lezen steeds vaker over de ‘verbubbeling’ van onze samenleving. De Bubbels van Babel is een voorstelling vol Babylonische spraakverwarringen. Wat gebeurt er als je onder water duikt en alleen nog je eigen bubbel ziet? En wat gebeurt er als die bubbel barst? Zijn we eigenlijk wel in staat om onze bubbel te verlaten?
De voorstelling brengt bestaande composities van onder andere Georges Aperghis en Mauricio Kagel, naast nieuwe werken van Robin Fiedler en Anat Spiegel, speciaal voor deze voorstelling gecomponeerd. In dit werk blijft muziek en beweging met elkaar in gesprek.
Biografie
Jasperina Verheij is mezzosopraan en een veelzijdig, expressief musicus. Met een combinatie van vele interesses en studies in muziek, dans en wetenschap haalt ze haar inspiratie overal vandaan. Ze ontwikkelt zich momenteel ook als (theater)maker met een grote liefde voor interdisciplinariteit. Jasperina studeert voor haar master klassieke zang aan het Koninklijk Conservatorium. Ze behaalde haar Bachelor zang met onderscheiding voor artisticiteit en veelzijdigheid, en haar Bachelor blokfluit. Tevens behaalde ze een Bachelor in Life Science & Technology aan de universiteiten van Leiden en Delft. Nu studeert ze voor de Master 'Health and Digital Transformation' aan de Universiteit van Maastricht.
Credits
* Makers: Jasperina Verheij (mezzosopraan),
* Componisten: Georges Aperghi, Mauricio Kagel, Robin Fiedler, Anat Spiegel
Kellogg’s Cornflakes als anti-masturbatiecampagne? In Cornflakes, No Pornflakes duikt Collectief Teder (Clé Delphi & Isa Zwart) in de geschiedenis van dit ontbijticoon en doorbreekt taboes rond seksualiteit met zang, humor en kwetsbare verhalen. Van roddels op het schoolplein tot ondeugende chatgesprekken in Habbo Hotel – seksuele ideeën ontstaan overal.
De voorstelling is een reflectie op de impact van seksuele taboes, en onderzoekt hoe deze doorwerken in de maatschappij. Met meerstemmige zang, elektronische klanken en een flinke dosis humor delen Isa en Clé hun persoonlijke verhalen en dagen het publiek uit tot reflectie, ontroering en een lach. Cornflakes, No Pornflakes laat je niet alleen anders naar Kellogg’s kijken, maar ook naar je eigen ideeën over seksualiteit. Na deze voorstelling zal je ontbijt nooit meer hetzelfde smaken!
Biografie
Collectief Teder is het feministische muziektheatercollectief van Clé Delphi en Isa Zwart. Ze ontmoetten elkaar op de opleiding ArtEZ Muziektheater in Arnhem en ontdekten al snel een gedeelde frustratie: hoe hardnekkig het patriarchaat doorwerkt in onze samenleving. Sinds 2022 vormen ze een muzikaal en dynamisch duo. Hun voorstellingen balanceren tussen vermaak, ontroering en scherpe reflectie.
Ze verweven persoonlijke verhalen met confronterende (misogyne) feiten, gebracht in een muzikaal palet van meerstemmige zang, elektronische klanken en akoestische muziek. Denk aan een vleugje cabaret, een snufje pijnlijke realiteit en een flinke dosis tederheid. Ze hebben drie voorstellingen op hun naam staan: De Heksenhamer (gepresenteerd op het Café Theater Festival), NASA, 100 tampons & bloedende schaamte (in samenwerking met Winterkaravaan), en Cornflakes, No Pornflakes. Clé en Isa touren door Nederland en zijn al op festivals als Karavaan, Hoogte80 Festival en het Wuzhen Theatre Festival in China te zien geweest.
Credits
* Geschreven en uitgevoerd door Clé Delphi en Isa Zwart
* Muziek en zang: Clé Delphi & Isa Zwart
Kellogg’s Cornflakes als anti-masturbatiecampagne? In Cornflakes, No Pornflakes duikt Collectief Teder (Clé Delphi & Isa Zwart) in de geschiedenis van dit ontbijticoon en doorbreekt taboes rond seksualiteit met zang, humor en kwetsbare verhalen. Van roddels op het schoolplein tot ondeugende chatgesprekken in Habbo Hotel – seksuele ideeën ontstaan overal.
De voorstelling is een reflectie op de impact van seksuele taboes, en onderzoekt hoe deze doorwerken in de maatschappij. Met meerstemmige zang, elektronische klanken en een flinke dosis humor delen Isa en Clé hun persoonlijke verhalen en dagen het publiek uit tot reflectie, ontroering en een lach. Cornflakes, No Pornflakes laat je niet alleen anders naar Kellogg’s kijken, maar ook naar je eigen ideeën over seksualiteit. Na deze voorstelling zal je ontbijt nooit meer hetzelfde smaken!
Biografie
Collectief Teder is het feministische muziektheatercollectief van Clé Delphi en Isa Zwart. Ze ontmoetten elkaar op de opleiding ArtEZ Muziektheater in Arnhem en ontdekten al snel een gedeelde frustratie: hoe hardnekkig het patriarchaat doorwerkt in onze samenleving. Sinds 2022 vormen ze een muzikaal en dynamisch duo. Hun voorstellingen balanceren tussen vermaak, ontroering en scherpe reflectie.
Ze verweven persoonlijke verhalen met confronterende (misogyne) feiten, gebracht in een muzikaal palet van meerstemmige zang, elektronische klanken en akoestische muziek. Denk aan een vleugje cabaret, een snufje pijnlijke realiteit en een flinke dosis tederheid. Ze hebben drie voorstellingen op hun naam staan: De Heksenhamer (gepresenteerd op het Café Theater Festival), NASA, 100 tampons & bloedende schaamte (in samenwerking met Winterkaravaan), en Cornflakes, No Pornflakes. Clé en Isa touren door Nederland en zijn al op festivals als Karavaan, Hoogte80 Festival en het Wuzhen Theatre Festival in China te zien geweest.
Credits
* Geschreven en uitgevoerd door Clé Delphi en Isa Zwart
* Muziek en zang: Clé Delphi & Isa Zwart
Kellogg’s Cornflakes als anti-masturbatiecampagne? In Cornflakes, No Pornflakes duikt Collectief Teder (Clé Delphi & Isa Zwart) in de geschiedenis van dit ontbijticoon en doorbreekt taboes rond seksualiteit met zang, humor en kwetsbare verhalen. Van roddels op het schoolplein tot ondeugende chatgesprekken in Habbo Hotel – seksuele ideeën ontstaan overal.
De voorstelling is een reflectie op de impact van seksuele taboes, en onderzoekt hoe deze doorwerken in de maatschappij. Met meerstemmige zang, elektronische klanken en een flinke dosis humor delen Isa en Clé hun persoonlijke verhalen en dagen het publiek uit tot reflectie, ontroering en een lach. Cornflakes, No Pornflakes laat je niet alleen anders naar Kellogg’s kijken, maar ook naar je eigen ideeën over seksualiteit. Na deze voorstelling zal je ontbijt nooit meer hetzelfde smaken!
Biografie
Collectief Teder is het feministische muziektheatercollectief van Clé Delphi en Isa Zwart. Ze ontmoetten elkaar op de opleiding ArtEZ Muziektheater in Arnhem en ontdekten al snel een gedeelde frustratie: hoe hardnekkig het patriarchaat doorwerkt in onze samenleving. Sinds 2022 vormen ze een muzikaal en dynamisch duo. Hun voorstellingen balanceren tussen vermaak, ontroering en scherpe reflectie.
Ze verweven persoonlijke verhalen met confronterende (misogyne) feiten, gebracht in een muzikaal palet van meerstemmige zang, elektronische klanken en akoestische muziek. Denk aan een vleugje cabaret, een snufje pijnlijke realiteit en een flinke dosis tederheid. Ze hebben drie voorstellingen op hun naam staan: De Heksenhamer (gepresenteerd op het Café Theater Festival), NASA, 100 tampons & bloedende schaamte (in samenwerking met Winterkaravaan), en Cornflakes, No Pornflakes. Clé en Isa touren door Nederland en zijn al op festivals als Karavaan, Hoogte80 Festival en het Wuzhen Theatre Festival in China te zien geweest.
Credits
* Geschreven en uitgevoerd door Clé Delphi en Isa Zwart
* Muziek en zang: Clé Delphi & Isa Zwart
Kellogg’s Cornflakes als anti-masturbatiecampagne? In Cornflakes, No Pornflakes duikt Collectief Teder (Clé Delphi & Isa Zwart) in de geschiedenis van dit ontbijticoon en doorbreekt taboes rond seksualiteit met zang, humor en kwetsbare verhalen. Van roddels op het schoolplein tot ondeugende chatgesprekken in Habbo Hotel – seksuele ideeën ontstaan overal.
De voorstelling is een reflectie op de impact van seksuele taboes, en onderzoekt hoe deze doorwerken in de maatschappij. Met meerstemmige zang, elektronische klanken en een flinke dosis humor delen Isa en Clé hun persoonlijke verhalen en dagen het publiek uit tot reflectie, ontroering en een lach. Cornflakes, No Pornflakes laat je niet alleen anders naar Kellogg’s kijken, maar ook naar je eigen ideeën over seksualiteit. Na deze voorstelling zal je ontbijt nooit meer hetzelfde smaken!
Biografie
Collectief Teder is het feministische muziektheatercollectief van Clé Delphi en Isa Zwart. Ze ontmoetten elkaar op de opleiding ArtEZ Muziektheater in Arnhem en ontdekten al snel een gedeelde frustratie: hoe hardnekkig het patriarchaat doorwerkt in onze samenleving. Sinds 2022 vormen ze een muzikaal en dynamisch duo. Hun voorstellingen balanceren tussen vermaak, ontroering en scherpe reflectie.
Ze verweven persoonlijke verhalen met confronterende (misogyne) feiten, gebracht in een muzikaal palet van meerstemmige zang, elektronische klanken en akoestische muziek. Denk aan een vleugje cabaret, een snufje pijnlijke realiteit en een flinke dosis tederheid. Ze hebben drie voorstellingen op hun naam staan: De Heksenhamer (gepresenteerd op het Café Theater Festival), NASA, 100 tampons & bloedende schaamte (in samenwerking met Winterkaravaan), en Cornflakes, No Pornflakes. Clé en Isa touren door Nederland en zijn al op festivals als Karavaan, Hoogte80 Festival en het Wuzhen Theatre Festival in China te zien geweest.
Credits
* Geschreven en uitgevoerd door Clé Delphi en Isa Zwart
* Muziek en zang: Clé Delphi & Isa Zwart
*De Bubbels van Babel *is een voorstelling vol knappende zeepbellen, borrelend onbegrip en bruisend gezang. Mezzosopraan Jasperina Verheij verkent de aantrekkingskracht van bubbels door een unieke combinatie van solo-zang, hedendaagse muziek en dans. Durf jij uit je bubbel te stappen?
‘…en laten we hun spraak verwarren zodat ze elkaar niet langer kunnen verstaan.’
Zo werd gesproken in de mythe over de toren van Babel. En zo lijkt het anno 2024 nog steeds: we spreken langs elkaar heen, begrijpen elkaar vaak niet écht, en lezen steeds vaker over de ‘verbubbeling’ van onze samenleving. De Bubbels van Babel is een voorstelling vol Babylonische spraakverwarringen. Wat gebeurt er als je onder water duikt en alleen nog je eigen bubbel ziet? En wat gebeurt er als die bubbel barst? Zijn we eigenlijk wel in staat om onze bubbel te verlaten?
De voorstelling brengt bestaande composities van onder andere Georges Aperghis en Mauricio Kagel, naast nieuwe werken van Robin Fiedler en Anat Spiegel, speciaal voor deze voorstelling gecomponeerd. In dit werk blijft muziek en beweging met elkaar in gesprek.
Biografie
Jasperina Verheij is mezzosopraan en een veelzijdig, expressief musicus. Met een combinatie van vele interesses en studies in muziek, dans en wetenschap haalt ze haar inspiratie overal vandaan. Ze ontwikkelt zich momenteel ook als (theater)maker met een grote liefde voor interdisciplinariteit. Jasperina studeert voor haar master klassieke zang aan het Koninklijk Conservatorium. Ze behaalde haar Bachelor zang met onderscheiding voor artisticiteit en veelzijdigheid, en haar Bachelor blokfluit. Tevens behaalde ze een Bachelor in Life Science & Technology aan de universiteiten van Leiden en Delft. Nu studeert ze voor de Master 'Health and Digital Transformation' aan de Universiteit van Maastricht.
Credits
* Makers: Jasperina Verheij (mezzosopraan),
* Componisten: Georges Aperghi, Mauricio Kagel, Robin Fiedler, Anat Spiegel
*De Bubbels van Babel *is een voorstelling vol knappende zeepbellen, borrelend onbegrip en bruisend gezang. Mezzosopraan Jasperina Verheij verkent de aantrekkingskracht van bubbels door een unieke combinatie van solo-zang, hedendaagse muziek en dans. Durf jij uit je bubbel te stappen?
‘…en laten we hun spraak verwarren zodat ze elkaar niet langer kunnen verstaan.’
Zo werd gesproken in de mythe over de toren van Babel. En zo lijkt het anno 2024 nog steeds: we spreken langs elkaar heen, begrijpen elkaar vaak niet écht, en lezen steeds vaker over de ‘verbubbeling’ van onze samenleving. De Bubbels van Babel is een voorstelling vol Babylonische spraakverwarringen. Wat gebeurt er als je onder water duikt en alleen nog je eigen bubbel ziet? En wat gebeurt er als die bubbel barst? Zijn we eigenlijk wel in staat om onze bubbel te verlaten?
De voorstelling brengt bestaande composities van onder andere Georges Aperghis en Mauricio Kagel, naast nieuwe werken van Robin Fiedler en Anat Spiegel, speciaal voor deze voorstelling gecomponeerd. In dit werk blijft muziek en beweging met elkaar in gesprek.
Biografie
Jasperina Verheij is mezzosopraan en een veelzijdig, expressief musicus. Met een combinatie van vele interesses en studies in muziek, dans en wetenschap haalt ze haar inspiratie overal vandaan. Ze ontwikkelt zich momenteel ook als (theater)maker met een grote liefde voor interdisciplinariteit. Jasperina studeert voor haar master klassieke zang aan het Koninklijk Conservatorium. Ze behaalde haar Bachelor zang met onderscheiding voor artisticiteit en veelzijdigheid, en haar Bachelor blokfluit. Tevens behaalde ze een Bachelor in Life Science & Technology aan de universiteiten van Leiden en Delft. Nu studeert ze voor de Master 'Health and Digital Transformation' aan de Universiteit van Maastricht.
Credits
* Makers: Jasperina Verheij (mezzosopraan),
* Componisten: Georges Aperghi, Mauricio Kagel, Robin Fiedler, Anat Spiegel
*De Bubbels van Babel *is een voorstelling vol knappende zeepbellen, borrelend onbegrip en bruisend gezang. Mezzosopraan Jasperina Verheij verkent de aantrekkingskracht van bubbels door een unieke combinatie van solo-zang, hedendaagse muziek en dans. Durf jij uit je bubbel te stappen?
‘…en laten we hun spraak verwarren zodat ze elkaar niet langer kunnen verstaan.’
Zo werd gesproken in de mythe over de toren van Babel. En zo lijkt het anno 2024 nog steeds: we spreken langs elkaar heen, begrijpen elkaar vaak niet écht, en lezen steeds vaker over de ‘verbubbeling’ van onze samenleving. De Bubbels van Babel is een voorstelling vol Babylonische spraakverwarringen. Wat gebeurt er als je onder water duikt en alleen nog je eigen bubbel ziet? En wat gebeurt er als die bubbel barst? Zijn we eigenlijk wel in staat om onze bubbel te verlaten?
De voorstelling brengt bestaande composities van onder andere Georges Aperghis en Mauricio Kagel, naast nieuwe werken van Robin Fiedler en Anat Spiegel, speciaal voor deze voorstelling gecomponeerd. In dit werk blijft muziek en beweging met elkaar in gesprek.
Biografie
Jasperina Verheij is mezzosopraan en een veelzijdig, expressief musicus. Met een combinatie van vele interesses en studies in muziek, dans en wetenschap haalt ze haar inspiratie overal vandaan. Ze ontwikkelt zich momenteel ook als (theater)maker met een grote liefde voor interdisciplinariteit. Jasperina studeert voor haar master klassieke zang aan het Koninklijk Conservatorium. Ze behaalde haar Bachelor zang met onderscheiding voor artisticiteit en veelzijdigheid, en haar Bachelor blokfluit. Tevens behaalde ze een Bachelor in Life Science & Technology aan de universiteiten van Leiden en Delft. Nu studeert ze voor de Master 'Health and Digital Transformation' aan de Universiteit van Maastricht.
Credits
* Makers: Jasperina Verheij (mezzosopraan),
* Componisten: Georges Aperghi, Mauricio Kagel, Robin Fiedler, Anat Spiegel
*De Bubbels van Babel *is een voorstelling vol knappende zeepbellen, borrelend onbegrip en bruisend gezang. Mezzosopraan Jasperina Verheij verkent de aantrekkingskracht van bubbels door een unieke combinatie van solo-zang, hedendaagse muziek en dans. Durf jij uit je bubbel te stappen?
‘…en laten we hun spraak verwarren zodat ze elkaar niet langer kunnen verstaan.’
Zo werd gesproken in de mythe over de toren van Babel. En zo lijkt het anno 2024 nog steeds: we spreken langs elkaar heen, begrijpen elkaar vaak niet écht, en lezen steeds vaker over de ‘verbubbeling’ van onze samenleving. De Bubbels van Babel is een voorstelling vol Babylonische spraakverwarringen. Wat gebeurt er als je onder water duikt en alleen nog je eigen bubbel ziet? En wat gebeurt er als die bubbel barst? Zijn we eigenlijk wel in staat om onze bubbel te verlaten?
De voorstelling brengt bestaande composities van onder andere Georges Aperghis en Mauricio Kagel, naast nieuwe werken van Robin Fiedler en Anat Spiegel, speciaal voor deze voorstelling gecomponeerd. In dit werk blijft muziek en beweging met elkaar in gesprek.
Biografie
Jasperina Verheij is mezzosopraan en een veelzijdig, expressief musicus. Met een combinatie van vele interesses en studies in muziek, dans en wetenschap haalt ze haar inspiratie overal vandaan. Ze ontwikkelt zich momenteel ook als (theater)maker met een grote liefde voor interdisciplinariteit. Jasperina studeert voor haar master klassieke zang aan het Koninklijk Conservatorium. Ze behaalde haar Bachelor zang met onderscheiding voor artisticiteit en veelzijdigheid, en haar Bachelor blokfluit. Tevens behaalde ze een Bachelor in Life Science & Technology aan de universiteiten van Leiden en Delft. Nu studeert ze voor de Master 'Health and Digital Transformation' aan de Universiteit van Maastricht.
Credits
* Makers: Jasperina Verheij (mezzosopraan),
* Componisten: Georges Aperghi, Mauricio Kagel, Robin Fiedler, Anat Spiegel